Starcom obsługuje mediowo Multikino, sieć istotnie zwiększy wydatki reklamowe w 2007 r. - Marketing przy Kawie
Starcom obsługuje mediowo Multikino, sieć istotnie zwiększy wydatki reklamowe w 2007 r.
  • 0
  • 1
4.01.2007

Starcom obsługuje mediowo Multikino, sieć istotnie zwiększy wydatki reklamowe w 2007 r.

Multikino, jedna z wiodących w Polsce sieci multipleksów, rozpoczęła kompleksową współpracę ze Starcomem w zakresie planowania i zakupu mediów. Starcom realizuje trwającą właśnie kampanię wizerunkową Multikina.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2007