Kampania promująca konkurs „Wyspa Nagród" - Marketing przy Kawie
Kampania promująca konkurs „Wyspa Nagród"
Advertisement
  • 0
  • 1
28.04.2011

Kampania promująca konkurs „Wyspa Nagród”

Firma Sawex Foods, właściciel marki ryżu Britta, organizuje konkurs „Wyspa Nagród”. Obsługą mediową promującej go kampanii zajmie się Value Media. Od 1 do 31 maja br. konkurs promowany będzie poprzez inserty w prasie, reklamy full back na tyłach autobusów oraz wielotorowe działania w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56311 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 kwietnia 2011

27 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
27.04.2011

Asphalt Bikes – marka i concept store dla ostrokołowców

W Internecie pojawił się już teaser zapowiadający start pierwszej polskiej marki w całości stworzonej z myślą o zjawisku ostrego koła (czyli, najogólniej mówiąc, kolarstwa bez przerzutek) w Polsce. W maju w Warszawie otwarty zostanie największy w kraju rowerowy concept store. Wtedy też ruszy sprzedaż on-line, a z nią internetowy konfigurator wymarzonych składaków dla tych, którym nie po drodze do stolicy.