Srebrne Effie dla Agros Nova za kampanię Fortuny
  • 0
  • 1
28.10.2009

Srebrne Effie dla Agros Nova za kampanię Fortuny

Podczas jubileuszowej (10.) gali Effie Awards, Agros Nova otrzymała za ubiegłoroczną kampanię Fortuny srebrną statuetkę Effie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54886 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2009

Launch Coca-Coli Zero nagrodzony srebrną statuetką Effie

W poniedziałek, 26 października, w Filharmonii Narodowej w Warszawie, odbyła się uroczysta gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – Effie. Do 10. edycji konkursu zgłoszono w sumie 125 kampanii reklamowych. Srebrną statuetką Effie nagrodzony został launch Coca-Coli Zero. Kampania wprowadzająca nowy produkt na polski rynek jest jedną z dwóch nagrodzonych kampanii, zrealizowanych dla Coca-Cola Poland Services. Srebro w kategorii „Napoje bezalkoholowe” otrzymała również kampania przeprowadzona dla Fanty: „Fantastycznie zaflirtowani”.