Spoty z Plushakiem, piekarnik bez kolorowego wyświetlacza oraz żółcień pomarańczowa w reklamach wzbudzają zastrzeżenia KER (wideo)
  • 3
  • 1
8.05.2015

Spoty z Plushakiem, piekarnik bez kolorowego wyświetlacza oraz żółcień pomarańczowa w reklamach wzbudzają zastrzeżenia KER (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała kolejne reklamy marki Plush za naruszające Kodeks etyki reklamy. Również kreacja firmy Euro-net i spot syropu Fenspogal wzbudziły zastrzeżenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2015

7 maja 2015