0 1 0 0 0 4.10.2006„Mistrzowska forma Cityboard Media” potwierdzona w badaniachCityboard Media przeprowadziła w sierpniu autopromocyjną kampanię, w której potwierdziła swoją „mistrzowską formę” i pozycję lidera wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Badania kampanii „Mistrzowska forma Cityboard Media” zrealizowane przez Instytut Badawczy GfK Polonia wykazały wysoką skuteczność i potencjał wielkoformatowej reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 4.10.2006Marketing zorientowany na słuchanieP. Blackshaw, Time For a New Model: Listening-Centered Marketing, "ClickZ", 3.10.2006 Pisząc jednocześnie z pozycji marketera i konsumenta autor stara się uwrażliwić innych marketerów na konieczność słuchania "głosu" potencjalnych klientów - oczywiście nie tylko w trakcie bezpośredniej konwersacji, lecz także np. poprzez wypowiedzi na stronie internetowej.
0 1 0 0 0 3.10.2006Instytut GfK rozszerza działalność na kraje bałtyckieW połowie sierpnia Grupa GfK uzyskała pakiet kontrolny akcji w łotewskim instytucie badania rynku InMind w Rydze, który od tej pory będzie działać na rynku pod nazwą GfK Custom Research Baltic. W lipcu powstał również instytut GfK Marketing Services Baltic z siedzibą w Rydze. Nowe łotewskie jednostki będą koordynować projekty GfK we wszystkich krajach bałtyckich.
0 1 0 0 0 3.10.2006Kapitalny remont MetraDziennik „Metro” przeprowadza KAPITALNY REMONT. 16 października „Metro" ukaże się w nowej makiecie.
0 1 0 0 0 3.10.2006Nowy klient SigmyArc International, światowy lider w produkcji nakryć stołowych i przedmiotów dekoracyjnych, wybrał agencję Sigma International (Poland) Ltd na partnera PR w Polsce dla swojej marki Luminarc.
0 1 0 0 0 3.10.2006Nowa kolekcja obuwia SchollNa przełomie września i października firma SSL Healthcare wprowadza na rynek nową kolekcję obuwia Scholl na sezon jesień – zima 2006.
0 1 0 0 0 3.10.2006Nagrody Henkla dla gimnazjalistów z województwa śląskiego i dolnośląskiego już rozdaneFirma Henkel Polska, wiodący producent środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała, klejów konsumenckich, chemii budowlanej oraz technologii przemysłowych oraz Fundacja Przyjaciółka podsumowali tegoroczną edycję Programu Stypendialnego dla gimnazjalistów „Wiem, że warto się uczyć”. Dwudziestu najzdolniejszych wychowanków domów dziecka z województwa śląskiego i dolnośląskiego otrzymało stypendia naukowe, każde w wysokości 1000 zł. Dwoje najlepszych uczniów z domów dziecka w Bardzie i Tychach, dostało dodatkowo specjalne wyróżnienia w postaci rocznych kursów językowych.
0 1 0 0 0 3.10.2006Mimowie w autobusachW bardzo nietypowy sposób Volvo Buses zaprezentuje na targach Transexpo swoje trzy nowe produkty. Najnowsze autobusy Volvo zostaną przedstawione dzięki scenkom stworzonym przez mimów.
0 1 0 0 0 3.10.2006Nowy serwis przetargowo-inwestycyjnySerwis przetargowo-inwestycyjny www.pressinfo.pl, prowadzony przez Telefoniczną Agencję Informacyjną Sp. z o.o. zmienił szatę graficzną i otrzymał narzędzia podnoszące jego funkcjonalność.
0 1 0 0 0 3.10.2006Atrakcyjny kredyt mieszkaniowy – co to znaczy?Najnowszy raport Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, jakie czynniki decydują o wyborze banku pod kątem jego oferty kredytowej na zakup/budowę mieszkania czy domu.