0 1 0 0 0 20.07.2006„Klub Pancernika jedzie do Europy”Komisja Europejska po konsultacjach międzynarodowych postanowiła, że pomysł Fabryki Komunikacji Społecznej na „Kluby Pancernika” zostanie włączony w działania komunikacyjne realizowane w innych krajach Unii Europejskiej, w tym: w Holandii, Belgii, Hiszpanii, Czechach, Słowenii, Portugalii, Finlandii, Niemczech, Austrii, Finlandii, Luksemburgu, we Włoszech, na Łotwie i we Francji.
0 1 0 0 0 20.07.2006Fresh Solutions pozyskał kolejnego partneraAgencja interaktywna Netventure dołączyła do grona partnerów Fresh Solutions. Dzięki podpisanej umowie agencja włączyła do swojej oferty zaawansowany system CMS – HYDRAportal 2 i stała się oficjalnym wdrożeniowcem produktu.
0 1 0 0 0 20.07.2006Alpinus wspiera wyprawę North-West PassageGrupa ośmiu młodych polskich podróżników próbuje przepłynąć najtrudniejszy żeglarski szlak świata - North-West Passage, czyli Przejście Północno-Zachodnie. Legendarnej trasy wiodącej od Grenlandii przez Arktykę Kanadyjską do Alaski nie pokonał dotąd żaden polski jacht.
0 1 0 0 0 20.07.2006Alphol również na słońceOd października 2005 roku IMR - advertising by PR prowadzi prace dla Alphol Omega Plus (Tymofarm). Dzięki nim produkt jest dobrze rozpoznawalny wśród dziennikarzy i kojarzony z całoroczną dbałością o cerę i włosy od wewnątrz.
0 1 0 0 0 20.07.2006Zamarzły polskie miasta!W ciągu najgorętszego miesiąca roku niespodziewanie zaczęły zamarzać polskie miasta. Duże ilości lodowatej wody i pękającej kry pojawiły się w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Sopocie i Wrocławiu. Na lodowatym terytorium świetnie czuły się orki, pingwiny i niedźwiedzie. Tylko pozornie... Wszystko to za sprawą MCK – jednego z najbardziej znanych grafficiarzy w Polsce.
0 1 0 0 0 19.07.2006Gorący debiut w EMPiKuDrugi numer magazynu VISUAL COMMUNICATION już w sprzedaży. Pismo pojawiło się w 31 megastorach i salonach sieci EMPiK w całej Polsce. W sześciu największych salonach prowadzona jest kampania wizerunkowa z wykorzystaniem specjalnych stojaków promocyjnych „EMPiK Poleca” usytuowanych przy wejściu i w głównych ciągach komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 19.07.2006SzklankaGadżet wyjątkowo pomysłowy, kto wie, może nawet użyteczny? Zwykła szklanka z malutką półeczką na tabletki. Jeśli mamy kłopoty z połknięciem codziennej porcji witamin, popijmy ze szklaneczki, a pigułki cichaczem, niepostrzeżenie same wpadną nam do przełyku. Takie przynajmniej było założenie. Niestety nie rozwiązuje to problemów tych, którym tabletki stają dopiero w gardle. mileskimball.com
0 1 0 0 0 19.07.2006Po raz czwarty z siecią Era, po raz pierwszy we WrocławiuJuż jutro we Wrocławiu rozpocznie się wielka prezentacja ,,kina bez granic” - Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty. Sieć Era współpracuje z organizatorami tego wydarzenia - Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty i Gutek Film - już od kilku sezonów. Dzięki tej współpracy udało się wykreować przedsięwzięcie uznawane przez media za jedno z najważniejszych i znaczących wydarzeń kulturalnych, nie tylko w Polsce. Jego walory artystyczne dostrzegane są także przez krytyków z zagranicy i doceniane przez koneserów dobrego, ambitnego kina.
0 1 0 0 0 19.07.2006„PZU dla kultury i sztuki”PZU SA, we współpracy z Sekretariatem Konferencji Episkopatu Polski oraz Ośrodkiem Ochrony Zbiorów Publicznych, rozpoczyna realizację drugiej edycji programu „PZU dla kultury i sztuki”. Celem inicjatywy jest ochrona zabytkowych drewnianych kościołów przed przestępczością i pożarami. W wyniku tych zagrożeń każdego roku z mapy Polski znikają bezcenne perły architektury. Aby zapobiegać temu problemowi, w ramach specjalnie stworzonego w tym celu programu, w drewnianych kościołach na terenie całej Polski montowane są nowoczesne systemy przeciwpożarowe i antywłamaniowe. W wyniku dwóch edycji programu ochroną objętych zostanie łącznie 27 świątyń.
0 1 0 0 0 19.07.2006Emmanuelle Vaugier gwiazdą gry Need For Speed™ CarbonElectronic Arts Polska poinformowało, że aktorka Emmanuelle Vaugier zagra główną rolę kobiecą w Need for Speed™ Carbon.