SPA Jelenia Struga pracuje nad wizerunkiem
  • 0
  • 1
13.12.2007

SPA Jelenia Struga pracuje nad wizerunkiem

Rynek SPA w Polsce regularnie się rozrasta. Ośrodki wellness nieustannie pracują nad wzbogaceniem oferty, zatrudniając fachowców ds. Public Relations. O wizerunek Jeleniej Strugi – Cudnej Wyspy Karkonoszy, zatroszczy się wrocławska Agencja ID Communications Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Rządowa inicjatywa na rzecz ochrony klimatu

Czy działania firm zmierzające do ochrony środowiska są na dobrej drodze? Takie pytanie stawiano sobie na dorocznym spotkaniu w ramach kampanii „ecosense”, które odbyło się 29 listopada 2007 r. w Berlinie. Problem globalnego ocieplenia jest tak poważny, że oficjalnie zajął się nim niemiecki rząd. Do pracy nad strategią przeciwdziałania temu zjawisku włączyły się także organizacje samorządowe oraz największe firmy, a wśród nich Bayer, lider w zakresie ochrony klimatu i środowiska.

12 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2007

Marka narodowa. Relikt czy fenomen na globalizującym się rynku

Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.