MasterCard PayPass wchodzi do Polski
  • 0
  • 1
13.12.2007

MasterCard PayPass wchodzi do Polski

MasterCard Worldwide, Bank Zachodni WBK oraz Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService wprowadziły na polski rynek bezstykowe płatności przy użyciu kart Maestro PayPass oraz MasterCard PayPass. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym wdrożono płatności bezstykowe w technologii MasterCard PayPass.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2007

Rządowa inicjatywa na rzecz ochrony klimatu

Czy działania firm zmierzające do ochrony środowiska są na dobrej drodze? Takie pytanie stawiano sobie na dorocznym spotkaniu w ramach kampanii „ecosense”, które odbyło się 29 listopada 2007 r. w Berlinie. Problem globalnego ocieplenia jest tak poważny, że oficjalnie zajął się nim niemiecki rząd. Do pracy nad strategią przeciwdziałania temu zjawisku włączyły się także organizacje samorządowe oraz największe firmy, a wśród nich Bayer, lider w zakresie ochrony klimatu i środowiska.

12 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2007

Marka narodowa. Relikt czy fenomen na globalizującym się rynku

Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.