Rządowa inicjatywa na rzecz ochrony klimatu
  • 0
  • 1
13.12.2007

Rządowa inicjatywa na rzecz ochrony klimatu

Czy działania firm zmierzające do ochrony środowiska są na dobrej drodze? Takie pytanie stawiano sobie na dorocznym spotkaniu w ramach kampanii „ecosense”, które odbyło się 29 listopada 2007 r. w Berlinie. Problem globalnego ocieplenia jest tak poważny, że oficjalnie zajął się nim niemiecki rząd. Do pracy nad strategią przeciwdziałania temu zjawisku włączyły się także organizacje samorządowe oraz największe firmy, a wśród nich Bayer, lider w zakresie ochrony klimatu i środowiska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51870 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

13 grudnia 2007

12 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2007

Marka narodowa. Relikt czy fenomen na globalizującym się rynku

Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.