Śląski PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej - Marketing przy Kawie
Śląski PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej
  • 0
  • 1
26.08.2009

Śląski PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej

1 czerwca 2009 roku Stowarzyszenie Współpracy Regionalnej z Chorzowa rozpoczęło realizację projektu „Śląski PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej”.
Celem projektu jest promocja ekonomii społecznej oraz informowanie o jej głównych ideach mieszkańców województwa śląskiego poprzez prezentacje dobrych praktyk z obszaru gospodarki społecznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.08.2009

Piwo Harnaś Mocne nagrodzone

Nowy wariant marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska, Harnaś Mocne, został nagrodzony brązowym medalem w Ogólnopolskim Konsumenckim Konkursie Piw ”Chmielaki Krasnostawskie 2009”,  w kategorii piwa jasne pełne mocne, o zawartości ekstraktu w brzeczce powyżej 14,1 ºBlg. Tym samym Harnaś Mocne, który zadebiutował na rynku dopiero  w sierpniu tego roku, już zdobył swój pierwszy medal potwierdzający jego jakość i smak, przyznany przez konsumentów oceniających piwa podczas „Chmielaków Krasnostawskich”.

25 sierpnia 2009