SKOK-i Stefczyka zapłacą ponad 1,3 mln zł kary za reklamę wprowadzającą w błąd
  • 0
  • 1
10.01.2013

SKOK-i Stefczyka zapłacą ponad 1,3 mln zł kary za reklamę wprowadzającą w błąd

„Zapisz się za darmo do końca sierpnia i za darmo przelewaj pieniądze w oddziale” to hasło kampanii reklamowej SKOK im. F. Stefczyka w Gdyni. Za wprowadzanie konsumentów w błąd prezes UOKiK nałożyła na przedsiębiorcę ponad 1,3 mln zł kary.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jan Kosmoski

11 lat temu

Ale news...

Przecież to samo zrobił Alior Sync z ich "cashbackiem za wszystkie płatności w internecie"! A następnie po kilku tygodniach niesamowicie ograniczył zakres płatności, za które są zwroty! Getin Bank w projekcie "open life"proponuje 6% na kredyt hipoteczny w reklamie. Jak się okazuje dotyczy to jakiegoś szczególnego przypadku, a w dodatku po spadku WIBOR-u rata i tak nie maleje! I to wszystko jest dobre i sprawiedliwe? Dlaczego tu nie ma żadnych działań UOKiK? Dlaczego Urząd nic nie robił latami w sprawie Amber Gold? Teraz dopiero się wziął? I dobrze. Mam nadzieję, że to pierwsza kontrola i że teraz UOKiK sumiennie się zajmie kontrolą banków!

10 stycznia 2013

9 stycznia 2013