Sinea Group wraz z Harder&Harder wprowadzają na rynek nowe produkty Koenade - Marketing przy Kawie
Sinea Group wraz z Harder&Harder wprowadzają na rynek nowe produkty Koenade
  • 0
  • 1
7.11.2008

Sinea Group wraz z Harder&Harder wprowadzają na rynek nowe produkty Koenade

Agencja Reklamowa Sinea Group we współpracy z agencją marketingu szeptanego Harder&Harder realizują kampanię dla Koenade, nowego produktu należącego do firmy farmaceutycznej Polfarmex.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2008

Wirtualny Doradca sprzedaje realne produkty

Wirtualni Doradcy to już nie tylko gadżety reklamowe umieszczane na firmowych witrynach www, lecz realnie działający wirtualni pracownicy, sprzedający prawdziwe produkty. Uruchomiony w lipcu 2008 roku przez firmę Stanusch Technologies Wirtualny Doradca Ewa – na witrynie dotyczącej programu Okay CRM, przyjął już pierwsze zamówienia od klientów, którzy nigdy wcześniej nie komunikowali się z firmą. Przeprowadził więc samodzielnie cały proces handlowy od pierwszego kontaktu do przyjęcia zamówienia.

6 listopada 2008