0 1 0 0 0 3.11.2008„Odkryj fotografię na nowo” – nowa kampania reklamowa marki CanonCanon uruchamia nową kampanię reklamową „Odkryj fotografię na nowo”, promując EOS 5D Mark II i EOS 50D. Kampania będzie miała miejsce w siedemnastu europejskich krajach począwszy od listopada.
0 1 0 0 0 3.11.2008Demo Effective Launching promuje domową wypożyczalnię filmów1 listopada rozpoczęła się kampania handlowa przygotowana przez Demo Effective Launching dla oferowanej przez spółkę Multimedia Polska SA usługi wideo na żądanie (Video on Demand - VOD).
0 1 0 0 0 3.11.2008Akcja promocyjna „Nieźle nadzianej czekolady Wedla”Zakończył się kolejny etap kampanii wspierającej relaunch czekolady nadziewanej Cadbury Wedel Sp. z o.o. pod hasłem „Nieźle nadziane czekolady Wedla”.
0 1 0 0 0 3.11.2008Rusza nowa kampania wizerunkowa marki PaolaKampania rozpoczyna się 3 listopada i będzie komunikowana głównie za pośrednictwem telewizji i prasy branżowej. Została przygotowana przez agencję Schulz.
0 1 0 0 0 3.11.2008Concept Publishing Polska nagrodzony ChimerąConcept Publishing Polska został uhonorowany nagrodą Chimera 2008 w kategorii Custom Publishing, czyli wydawnictw na zamówienie.
0 1 0 0 0 3.11.2008Ciszewski Public Relations S.A. współpracuje z Ministerstwem Edukacji NarodowejAgencja Ciszewski Public Relations S.A. wygrała przetarg na przeprowadzenie cyklu 8 szkoleń z zakresu strategii promocji dla beneficjentów systemowych oraz pracowników MEN zaangażowanych we wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL).
0 1 0 0 0 3.11.2008Rusza IV edycja konferencji Bramy Kraju „Reklama w mieście, miasto w reklamie”Rosnąca liczba reklam w polskich miastach staje się kwestią coraz bardziej problematyczną. Miasta zaśmiecane są przez tysiące szyldów, tabliczek, billboardów i zakrywających okna siatek. Reklamy przesłaniają nawet zabytkowe kamienice na najbardziej reprezentacyjnych deptakach. Sprzeciw wobec reklam wyrażają nie tylko media i stowarzyszenia zajmujące się estetyką przestrzeni publicznej, ale także obywatele, którzy starają się je zwalczać.
0 1 0 0 0 3.11.2008Amako Sport sponsorem sekcji siatkówki Wisły KrakówW ramach współpracy dział marketingu sportowego krakowskiej agencji reklamowej wyposażył siatkarki w wysokiej klasy sprzęt meczowy marki Vigo. W zamian za to Amako może się reklamować na najpiękniejszych nośnikach reklamowych.
0 1 0 0 0 3.11.2008Świąteczny Stół Pajacyka już za miesiącW niedzielę, 7 grudnia właściciele lokali gastronomicznych z całej Polski przekażą 10% obrotu na rzecz niedożywionych dzieci z najbiedniejszych rodzin. Zbliża się 7 edycja akcji Świąteczny Stół Pajacyka, organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną w ramach Programu Pajacyk. Wspierają ją znani mistrzowie kuchni m.in. Pascal Brodnicki, Robert Makłowicz, Agnieszka i Marcin Kręgliccy i Karol Okrasa.
0 1 0 0 0 3.11.2008Work–Room kontynuuje współpracę z ComPress dla EurekoNa zlecenie firmy ComPress, agencja brandingowa Work–Room przygotowała kolejną odsłonę kreacji kampanii „Eureko – Akademia Przyszłości”.