Seminarium "Mierzenie efektywności reklamy internetowej"
  • 0
  • 1
20.10.2008

Seminarium „Mierzenie efektywności reklamy internetowej”

Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2008

Marketing plemienny (ClickZ)

T. Wegert, Tribal Marketing, "ClickZ", 16.10.2008

Koncepcja marketingu plemiennego, skierowanego do ludzi ogarniętych podobną pasją lub przywiązanych do określonej marki, z dnia na dzień staje się coraz bardziej popularna. Mniej lub bardziej hermetyczne grupy kontaktujących się nieustannie (głównie elektronicznie) osób stanowią doskonały cel nie tylko w kampaniach wirusowych - dla osiągnięcia fenomenalnego efektu marketingowego czasem wystarczy poznać jedynie łączącą zainteresowanych zasadę.