Scholz & Friends Warszawa o zdrowym żywieniu
  • 0
  • 1
17.07.2008

Scholz & Friends Warszawa o zdrowym żywieniu

Nowa kampania edukacyjna o zabawnym tytule „Ryba wpływa na wszystko” przygotowana dla Departament Rybołówstwa w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi promuje spożywanie ryb. Po wygranym przetargu stroną kreacji zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa a planowaniem dom mediowy ZenithOptimedia Group. Całość kampanii edukacyjnej jest finansowana ze środków unijnych.  

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2008

Stark Development nawiązał współpracę z Gérardem Depardieu

Gérard Depardieu będzie promował apartamenty Stark Development Stark Development S.A., katowicki deweloper, nawiązał współpracę ze znanym francuskim aktorem i koneserem wina. Spółka będzie mogła wykorzystywać wizerunek Gérarda Depardieu przy promocji apartamentów. Dodatkowo uznany francuski aktor wybierze kolekcję wykwintnych gatunków wina dla przyszłych właścicieli piwniczek, które będą znajdowały się w apartamentach realizowanych przez Stark Development.