„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcza w grudniu – IMM - Marketing przy Kawie
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcza w grudniu – IMM
  • 0
  • 4
23.01.2014

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcza w grudniu – IMM

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to media, na których informacje powoływano się najczęściej w grudniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najpopularniejsze tematy krążyły wokół polityki i spraw wewnętrznych oraz kwestii związanych z OFE.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 stycznia 2014