0 1 29.09.2008Ruszyła nowa kampania promocyjna marki 7Daysmarketing bezpośredni TweetRuszyła nowa kampania promocyjna marki 7Days, która potrwa do końca listopada 2008 r. Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 29.09.2008Relaunch miesięcznika Reader’s Digest w Likus Concept Store25 września br. w restauracji Likus Concept Store wydawnictwo Reader’s Digest zaprezentowało nowe oblicze swojego flagowego produktu – miesięcznika Reader’s Digest. We wnętrzach starej łaźni stworzono świat Reader’s Digest, którego przewodnikiem był Tomasz Kammel.
0 1 0 0 0 29.09.2008Nowa siedziba Mosaic MediaW sierpniu agencja reklamowa Mosaic Media sp. z o.o. zarządzana przez Annę Mizerską i Olafa Breukhovena zmieniła siedzibę. Dotychczasową lokalizację w biurowcu przy Al. Solidarności zastąpiło nowe biuro mieszczące się przy ulicy Brukselskiej na Saskiej Kępie.
0 1 0 0 0 26.09.2008Kanał Disney Channel rozpoczyna promocję filmu "Camp Rock"Kanał Disney Channel przedstawił szczegóły kampanii marketingowej wspierającej film „Camp Rock”, najnowszą produkcję muzyczną kanału Disney Channel, której telewizyjna premiera będzie miała miejsce 3 października o godz. 19:00.
0 1 0 0 0 26.09.2008Konkurencja razem – wspólna kampania dealerów BMWWarszawscy dealerzy BMW rozpoczęli wspólną kampanię promującą najnowszy model BMW serii 3. Konkurujące ze sobą na co dzień firmy - Inchcape Motor, Auto Fus i Bawaria Motors po raz pierwszy zdecydowały się na współpracę reklamową.