0 1 0 0 0 29.09.2008Nowa siedziba Mosaic MediaW sierpniu agencja reklamowa Mosaic Media sp. z o.o. zarządzana przez Annę Mizerską i Olafa Breukhovena zmieniła siedzibę. Dotychczasową lokalizację w biurowcu przy Al. Solidarności zastąpiło nowe biuro mieszczące się przy ulicy Brukselskiej na Saskiej Kępie.
0 1 0 0 0 26.09.2008Kanał Disney Channel rozpoczyna promocję filmu „Camp Rock”Kanał Disney Channel przedstawił szczegóły kampanii marketingowej wspierającej film „Camp Rock”, najnowszą produkcję muzyczną kanału Disney Channel, której telewizyjna premiera będzie miała miejsce 3 października o godz. 19:00.
0 1 0 0 0 26.09.2008Konkurencja razem – wspólna kampania dealerów BMWWarszawscy dealerzy BMW rozpoczęli wspólną kampanię promującą najnowszy model BMW serii 3. Konkurujące ze sobą na co dzień firmy - Inchcape Motor, Auto Fus i Bawaria Motors po raz pierwszy zdecydowały się na współpracę reklamową.
0 1 0 0 0 26.09.2008Multi Communications ruszyła z II edycją programu „Jem kolorowo!”Multi Communications po raz drugi ruszyła z programem edukacyjnym „Jem kolorowo!”, realizowanym dla marki Knorr. Program promuje zdrowe żywienie wśród dzieci ze szczególnym uwzględnieniem warzyw. Agencja jest odpowiedzialna za koordynację działań przy opracowaniu strony merytorycznej programu oraz za wdrożenie projektu do szkół podstawowych, a także działania media relations.
0 1 0 0 0 26.09.2008Nestlé Waters Polska sadzi las z Jet Events13 września, w podwarszawskim Kawęczynie, odbył się piknik proekologiczny firmy Nestle Waters Polska. Dla uczczenia 15 lat działalności w Polsce pracownicy Nestle Waters Dar NaturyDar Natury posadzili 1500 drzew. Spotkanie trwało do późnego wieczora, a zakończył je pokaz tańczących fontann.
0 1 0 0 0 26.09.2008Jabłko z życzeniami owocnej naukiW ramach promocji nauki języków Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua zorganizowała na warszawskich ulicach akcję rozdawania jabłek. Podczas happeningu w centralnych punktach stolicy w ciągu kilku tygodni zostanie rozdanych 6 ton owoców. Inicjatywa ma na celu zachęcenie mieszkańców miasta do rozwijania swoich umiejętności językowych.
0 1 0 0 0 26.09.2008Cadbury Wedel kontynuuje współpracę z ZenithOptimediaFirma Cadbury Wedel zamierza kontynuować współpracę z grupą ZenithOptimedia. Decyzja zapadła po przeglądzie ofert na polskim rynku, w którym uczestniczyły trzy agencje mediowe.
0 1 0 0 0 26.09.2008Interaktywna Czytelnia Miejska – nowy projekt Grupy Media RegionalneW piątek przy centrum handlowym Lublin Plaza stanie pierwsza w Polsce Interaktywna Czytelnia Miejska – urbanistyczny mebel, który umożliwi mieszkańcom Lublina codzienną, darmową lekturę „Dziennika Wschodniego” oraz udostępni proste narzędzia do jego współredagowania.
0 1 0 0 0 26.09.2008„Wytrawne Połączenia” z Data SolutionsOd września trwa ogólnopolska promocja konsumencka realizowana dla marki piwa Pilsner Urquell. W akcji pod hasłem „Wytrawne Połączenia” do wygrania są eleganckie kolacje wraz z noclegiem oraz przewodniki po wyszukanych połączeniach kulinarnych. Działania prowadzone będą do końca października br. Za realizację promocji konsumenckiej odpowiada agencja Data Solutions.
0 1 0 0 0 26.09.2008CBM Indicator partnerem Ciszewski Public RelationsAgencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę partnerską z Centrum Badań Marketingowych Indicator. Firmy podejmą wzajemną współpracę obejmującą między innymi wymianę doświadczeń i know-how oraz udzielanie sobie wzajemnej pomocy w zakresie przygotowywania ofert dla Klientów.