Ruszyła kampania promocyjna DHL – kierunek Azja - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania promocyjna DHL – kierunek Azja
  • 0
  • 1
26.09.2007

Ruszyła kampania promocyjna DHL – kierunek Azja

Pod hasłami „Kierunek Azja. Teraz szybciej” i „Azja w obie strony. Szybciej” DHL Express rozpoczął nową kampanię promującą przesyłki lotnicze – kierunek Azja i usług, które są oferowane w tym kierunku – Import Express Online i TimeDefinite.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2007

Trzecia edycja badania rynku kosmetycznego - "Kosmetyczka Polki 2008"

Agencja badawcza Inquiry rozpoczyna kolejną, trzecią edycję kompleksowego badania rynku kosmetycznego – „Kosmetyczka Polki 2008”. Jak co roku, projekt „Kosmetyczka Polki” budzi szczególne zainteresowanie i emocje branży. Każdy raport dostarcza bowiem istotnych informacji na temat aktualnej sytuacji na rynku. Badania te dowodzą, że branża kosmetyczna przeżywa dynamiczny rozwój, a w przyszłości można oczekiwać kolejnych przetasowań na rynku.