Rusza kampania reklamowa nowego smaku PAPRINI - PAPRINI Italiano - Marketing przy Kawie
Rusza kampania reklamowa nowego smaku PAPRINI - PAPRINI Italiano
  • 0
  • 1
14.02.2006

Rusza kampania reklamowa nowego smaku PAPRINI – PAPRINI Italiano

„Mniamma mia! Ale wciąga!” – to hasło rozpoczynającej się kampanii reklamowej nowego sosu paprykowego marki PAPRINI. Zaplanowane działania potrwają do końca kwietnia br. Ich celem jest przedstawienie konsumentom nowego, włoskiego smaku PAPRINI Italiano, zaakcentowanie jego wyjątkowych walorów smakowych oraz unikalności produktu a także przypomnienie obecnej już na rynku oferty PAPRINI.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2006