Rusza kampania piwa Harnaś – „Po robocie Harnaś się należy” - Marketing przy Kawie
Rusza kampania piwa Harnaś – „Po robocie Harnaś się należy”
  • 1
  • 1
17.03.2010

Rusza kampania piwa Harnaś – „Po robocie Harnaś się należy”

Rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Harnasia – największej marki z portfela Carlsberg Polska. Akcja prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Spot utrzymany w charakterystycznej dla marki stylistyce i konwencji animacji podkreśla jakość piwa i pokazuje, że harnasiowe piwo jest „najlepszą nagrodą po pracy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2010