Różne treści na różnych urządzeniach – analiza IRCenter
  • 0
  • 2
25.09.2017

Różne treści na różnych urządzeniach – analiza IRCenter

W porównaniu do ubiegłego roku zdecydowanie wzrosła liczba osób oglądających telewizję lub wideo na smartfonach (zmiana o 33 p.p.) i tabletach (zmiana o 23 p.p.). Wynika to z coraz większej liczby kobiet do 24. roku życia wśród widzów programów na tych urządzeniach – pokazuje badanie „Multiscreening” przygotowane przez IRCenter. W kontekście oglądania wideo na tabletach przybywa mężczyzn w wieku 25–34 lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 września 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2017

Facebook zapewni większą przejrzystość reklam politycznych w Internecie. Mark Zuckerberg przyznaje się do zaniedbań

Decyzja została ogłoszona w czwartek 21 września. Podczas relacji na żywo Mark Zuckerberg zapowiedział 9 kroków, które mają zapewnić uczciwość wyborów i zagwarantować, że Facebook będzie siłą sprzyjającą demokracji. Koncern udostępni Kongresowi treść 3 tys. reklam politycznych wykorzystywanych przez Rosjan do wpływania na wynik zeszłorocznych wyborów w Stanach Zjednoczonych.

22 września 2017