Rozmiar (biustonosza) ma znaczenie
  • 0
  • 1
19.11.2010

Rozmiar (biustonosza) ma znaczenie

Interaktywna agencja mediowa Sales & More realizuje kampanię promocyjną online dla marki Triumph. Jej celem jest poinformowanie użytkowniczek Internetu o prowadzonej przez markę akcji pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

biubella

13 lat temu

brafitting w Triumphie?

A czy marka ta zechciala już aby rozszerzyć swą rozmiarówkę poza nieśmiertelne 75A/B/C i 80A/B/C? Bo jezeli to doradzanie ma polegać na dalszym wmawianiu klientce, że właśnie w tych rozmiarach powinna się świetnie zmieścić, to ja dziękuję. A mina i poza modelki z plakatu coś takiego właśnie niestety sugeruje :( Ona chyba woli zdjąć...

Rozwiń komentarze

19 listopada 2010