Rośnie zainteresowanie marketami budowlanymi w sieci
  • 0
  • 1
11.02.2009

Rośnie zainteresowanie marketami budowlanymi w sieci

Szef koncernu Kingfisher, właściciela Castoramy, zapowiedział Reutersowi podwojenie liczby marketów w Polsce w ciągu następnych pięciu lat. Tymczasem, jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2009