Robert Makłowicz zastąpi w reklamach Henia i Krysię. Tesco stawia na świeżość i jakość (wideo)
  • 2
  • 1
30.04.2014

Robert Makłowicz zastąpi w reklamach Henia i Krysię. Tesco stawia na świeżość i jakość (wideo)

Tesco zmienia komunikację – chce podkreślać jakość i świeżość produktów oraz emocje związane z dobrym jedzeniem. W nowej kampanii do skorzystania z oferty sieci zachęca Robert Makłowicz. Ekspertów Tesco – Henia i Krysię – będzie można spotkać tylko na Facebooku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jarosław Rubin 121marketi

10 lat temu

Jak w Lidlu

Świeżość i jakość, to droga na "ryneczek Lidla".

30 kwietnia 2014