Rekordowa wartość wydatków na komunikację cyfrową w 2015 r. – IAB/PwC AdEx (infografika)
  • 0
  • 1
5.05.2016

Rekordowa wartość wydatków na komunikację cyfrową w 2015 r. – IAB/PwC AdEx (infografika)

Reklama online w Polsce w 2015 r. wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł. Takie wyniki przyniosło badanie AdEx realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2016