Red8 autorem launchowej kampanii leku przeciwbólowego Naxii
  • 0
  • 1
18.05.2010

Red8 autorem launchowej kampanii leku przeciwbólowego Naxii

Agencja Red8 przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek lek przeciwbólowy Naxii (US Pharmacia). Składa się na nią reklama telewizyjna oraz zestaw materiałów POS. Agencja Red8 pozyskała budżet w drodze przetargu, do którego zaproszonych było łącznie 5 agencji.
Reżyserem telewizyjnego spotu Naxii jest Piotr Trzaskalski, który wyreżyserował też wielokrotnie nagradzany film „Edi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2010

17 maja 2010