Rada Reklamy: „Obiecujące domeny” ukarane, lalki Natalia naruszają normy Kodeksu Etyki Reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
26.03.2012

Rada Reklamy: „Obiecujące domeny” ukarane, lalki Natalia naruszają normy Kodeksu Etyki Reklamy (wideo)

Rada Reklamy oceniła dwie kolejne skargi – jedna dotyczy internetowych reklam domen stworzonych przez spółkę home.pl, druga zaś odnosi się do telewizyjnych reklam lalek Natalia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

aska

12 lat temu

no i tu popieram

Komisja zbłaźniła się ostatnio parę razy nadgorliwością,a tym razem wg mnie ma rację w obu sprawach. Zwłaszcza granie na uczuciach dzieci w reklamach mnie obrzydza i proponuję dalej uważnie się przyglądać reklamom kierowanym do dzieci. Jeśli w ogole muszą być takie reklamy, to niech trzymają przynajmniej jakiś poziom

Rozwiń komentarze

26 marca 2012