PZU na Życie zmienia klauzule po interwencji UOKiK
  • 0
  • 0
6.11.2018

PZU na Życie zmienia klauzule po interwencji UOKiK

PZU na Życie odmawiał wypłaty świadczeń z ubezpieczeń na życie. Spółka powoływała się na to, że śmierć, operacja czy niezdolność do pracy były spowodowane wcześniejszymi chorobami, jednak mogły one nie mieć związku z nieszczęśliwym zdarzeniem. Takie działania wzbudziły wątpliwości UOKiK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2018

TalentMedia i Universal Music Polska nawiązują strategiczną współpracę

Firma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. W jej ramach MCN będzie oferował swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z wytwórnia. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2018

Piłkarski czerwiec kontra siatkarski wrzesień – badanie Gemius/PBI

W 2018 r. odbyły się dwa wydarzenia ważne dla fanów sportów zespołowych. Pierwszym był mundial w Rosji (od 14 czerwca do 15 lipca), w którym Polska reprezentacja odpadła w fazie grupowej. Drugie to mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Turynie (9–30 września), z których nasi rodacy wrócili ze złotymi medalami. Które z tych wydarzeń cieszyło się większym zainteresowaniem Polaków? Sprawdzono to w badaniu Gemius/PBI.

5 listopada 2018