0 1 10.08.2009Publicis dla Garnier Color&Shinekampanie reklamowe TweetStartuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek farbę do włosów Garnier Color&Shine.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 10.08.2009Raport Money.pl: 60 mln zł dadzą bilety na tegoroczne największe letnie koncertyWydawało się, że kryzys finansowy i gospodarczy na świecie zetrze z mapy letnich szaleństw wiele imprez. Tymczasem w Polsce wygląda na to, że renomowane festiwale i megakoncerty to znakomite maszynki finansowo-marketingowe. 60 mln zł przyniosą bilety tylko na cztery największe wydarzenia muzyczne tego lata – szacuje Money.pl.
0 1 0 0 0 10.08.2009Nowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ SARozpoczęła się kampania internetowa Konta Wyjątkowego Banku Ochrony Środowiska S.A. Internet to kolejny – po telewizji, outdoorze i radiu – kanał dotarcia do potencjalnych Klientów banku. Tym razem do promocji Konta Wyjątkowego Bank wykorzystał film internetowy.
0 1 0 0 0 10.08.2009Cappy Lemon & Nada na nośnikach CityINFOtvKampania reklamowa marki Cappy Lemon & Nada z portfolio Coca-Cola Poland Services, wykorzystująca nietypowe formaty telewizyjne, pojawia się – w zależności od pogody – na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze.
0 1 0 0 0 10.08.2009Agencja 9.90 Public Relations i Znakomici.pl łączą się w grupęAgencja 9.90 Public Relations formalizuje swoja dotychczasową współpracę z zespołem produkcji filmowej Znakomici.pl.