Przemysł stawia na marketing internetowy - Marketing przy Kawie
Przemysł stawia na marketing internetowy
  • 0
  • 1
27.11.2008

Przemysł stawia na marketing internetowy

Według najnowszego badania Global Spec 57% marketerów pracujących w międzynarodowym sektorze przemysłowym zamierza w najbliższym czasie zwiększyć budżety przeznaczone na działania w Internecie. Wynik ten może zaskakiwać zważywszy na ogólnoświatową recesję, odczuwalną w dużej mierze przez przemysł. Czy podobna tendencja ma szansę utrzymać się w nadchodzących latach?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2008

Banki Żywności organizują Świąteczną Zbiórkę Żywności

W pierwszy weekend grudnia od piątku do niedzieli (5-7.12) odbędzie się ogólnopolska Świąteczna Zbiórka Żywności. Ponad 38 000 wolontariuszy Banków Żywności  w wybranych około 2700 sklepach na terenie całej Polski będą zbierać żywność na rzecz potrzebujących. Każdy może pomóc poprzez podarowanie chociaż jednego produktu podczas zbiórki. Zebrana żywność jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia trafi za pośrednictwem Banków Żywności do m.in. osób starszych, chorych, rodzin z dziećmi znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Organizatorem zbiórki jest Federacja Polskich Banków Żywności oraz zrzeszone i współpracujące z nią Banki Żywności.