PROroczy rok PRO Media House
  • 0
  • 1
31.08.2005

PROroczy rok PRO Media House

Dokładnie rok temu, we wrześniu 2004, powstał PRO Media House – pierwszy dom mediowy wyspecjalizowany w planowaniu i zakupie tzw. mediów PRO. Jego twórcy, dostrzegając potencjał prasy, radia, outdooru oraz innych mediów uzupełniających, wykazali się prawdziwym zmysłem strategicznym. To właśnie te nośniki zanotowały największą dynamikę wzrostu w I połowie 2005 roku. Wydatki na nie wzrosły o 17,9 proc. względem I półrocza 2004, podczas gdy na telewizję spadły o 9,09 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 sierpnia 2005