„Idea łączy się z Orange” - Marketing przy Kawie
„Idea łączy się z Orange”
  • 0
  • 1
30.08.2005

„Idea łączy się z Orange”

Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna na początku września br. kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55357 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

marek

19 lat temu

korzysc

moze ktos wyjasnic jaka korzysc uzyska siec idea zmieniajac nazwe w polsce, konkretne wymierne korzysci w perspektywie np 5 lat, chyba raczej utraci korzysci - 1,6 % obrotu dla zabojadow i koszty wymiany marki, niestety sami im to umozliwilismy

30 sierpnia 2005