Produkt Roku 2006 - najnowsze badanie Reader's Digest
  • 0
  • 1
25.10.2006

Produkt Roku 2006 – najnowsze badanie Reader’s Digest

Reader’s Digest przyznało certyfikaty Produkt Roku 2006. Certyfikaty otrzymały te firmy, których produkty w roku 2006 były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika Reader’s Digest. Dodatkowo przyznano również certyfikat w kategorii supermarketu najbardziej spełniającego oczekiwania respondentów. Laureatem została sieć Tesco.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Kampania ‘Koń jaki jest każdy widzi?’

‘Koń jaki jest każdy widzi?’ – pod tym hasłem 16 października 2006 r. ruszyła społeczno-edukacyjna kampania na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt organizowana przez Fundację PEGASUS (www.pegasus.org.pl). Działania ogólnopolskie zainaugurował wernisaż zdjęć koni – podopiecznych Fundacji oraz prac plastycznych dzieci, który odbył się w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W kolejnych miesiącach wystawa odwiedzi 14 polskich miast, a jej zwieńczeniem będzie ekspozycja wielkoformatowych prac plastycznych i zdjęć na parkanie Łazienek Królewskich w Warszawie, w czerwcu 2007 r. Kampania wspierana będzie intensywnymi działaniami reklamowymi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Kawa to wciąż najlepszy sposób na kryzys w pracy

Każdy człowiek aktywny zawodowo zna uczucie tzw. „kryzysu energetycznego” – spadku sił twórczych i witalnych, który opanowuje umysły i ciała w okolicach południa oraz następujących po nim godzin (13.00-14.00). By mu przeciwdziałać, sięga się po kawę, wybiera na krótki spacer (np. do stołówki), wychodzi z biura „rozprostowując kości”. Ci, dla których sposoby te są zbyt łagodne, uciekają się do metod bardziej efektywnych i „efektownych”. Wykorzystują bolesne szczypanie, zwieszanie głowy ku ziemi celem lepszego ukrwienia mózgu, biegają po schodach.