0 1 0 0 0 26.10.2006Natasha St Pier gwiazdą Róż Gali 2006Gwiazdą specjalną plebiscytu Róże Gali 2006 będzie Natasha St Pier. Artystka da koncert podczas gali finałowej plebiscytu w dniu 13 listopada w Teatrze Narodowym w Warszawie.
0 1 0 0 0 26.10.2006Wygrałem AYGO z easygo.pl – wielki finał wielkiego konkursuDwudzistoczteroletni wrocławianin zwycięzcą wielkiego letniego konkursu w portalu turystycznym easygo.pl. Już jutro, podczas finału akcji, p. Maciej Kapica odbierze kluczyki do nowej dynamicznej i bardzo wakacyjnej Toyoty AYGO. Finał konkursu jest elementem oficjalnego programu 17 Międzynarodowego Salonu Turystycznego TOUR SALON ' 2006 w Poznaniu. Na elektroniczny adres konkursu, który trwał od połowy kwietnia do końca września przysłano łącznie ponad 700 zdjęć. Zwyciężył czarno-biały obraz auta terenowego w drodze na safari w Tunezji.
0 1 0 0 0 26.10.2006Zentropy Partners autorem kampanii wizerunkowej UPS w InternecieCelem całej kampanii jest budowanie wizerunku UPS jako eksperta w usługach kurierskich i logistycznych. Zwraca uwagę na niezawodność firmy, jej wielkość, zasięg oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania. Wszystko to sprawia, że współpraca z UPS oznacza dla jej klientów mniej stresów, więcej komfortu i lepsze wyniki biznesowe. Kampania w Internecie rozpoczęła się 23 października i potrwa do 29 listopada.
0 1 0 0 0 26.10.2006Promocyjna sugestia OKIAgencja Men at Work przygotowała nową kampanię dla producenta drukarek: OKI Printing Solutions. Zaplanowana na listopad i grudzień br. kampania „Sugestia dla sugerujących” jest odniesieniem do sytuacji na rynku oraz działań innych producentów drukarek. OKI proponuje atrakcyjny rabat cenowy dla wszystkich, którzy w okresie promocji kupią model OKI C5000.
0 1 0 0 0 26.10.2006Internetowa Panorama Firm w pierwszej „20” stron internetowych w PolsceWyszukiwarka Panorama Firm znalazła się w pierwszej „dwudziestce” najczęściej odwiedzanych witryn internetowych w sierpniowym badaniu Megapanel PBI/Gemius. Jest jednocześnie pierwszą i jedyną wyszukiwarką yellow pages, która osiągnęła tak wysoką pozycję w rankingu.
0 1 0 0 0 26.10.2006Syreny marekmasz, 'Syreny marek' - marketing do młodzieży, "Wirtualne Media", 26.10.2006 Najnowsze badanie Starcom MediaVest i koncernu mediowego CNET rzuca nowe światło na interesującą i cenną grupę konsumentów - młodzież. I choć wnioski bezpośrednio dotyczą społeczeństwa amerykańskiego, wiele z nich można bez obawy przenieść na rynek polski.
0 1 0 0 0 26.10.2006Ledwall Tour 2006 – ściana z przyszłościąOkres największego ruchu przedświątecznego jest doskonałą okazją do wzmocnienia aktywności reklamowej. Jednak dotychczasowe formy reklamy w ogólnym przesycie przestały być atrakcyjne dla potencjalnego konsumenta, co każe zadawać pytania o skuteczność dobrze już znanych nośników. Odpowiedzią może być Ledwall, czyli nowy mobilny nośnik Digital Signage, który w listopadzie i grudniu zawita do największych centrów handlowych w Polsce.
0 1 0 0 0 25.10.2006Moc samoregulacjiKomitet Badań Radiowych, stojący na straży standardu badań radiowych w Polsce, dokładnie rok temu w październiku 2005 roku powołał do życia Radę Etyki. Przez rok, Rada Etyki nie została poproszona o rozstrzygnięcie żadnego sporu.
0 1 0 0 0 25.10.2006Partner of Promotion – Najlepszym Partnerem w BiznesieAgencja Partner of Promotion zwyciężyła w kategorii Najlepsza Agencja Public Relations w kolejnej edycji konkursu Najlepszy Partner w Biznesie organizowanym przez magazyn Home&Market.
0 1 0 0 0 25.10.2006Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie podpisał Europejską Kartę Bezpieczeństwa Ruchu DrogowegoBrowary Polskie, organizacja zrzeszająca producentów reprezentujących ponad 90 proc. rynku piwa w Polsce, podpisała dziś w Warszawie Europejską Kartę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (European Road Safety Charter). Karta została podpisana przez Dyrektor Biura ZPPP Browary Polskie, Danutę Gut i Stine Jensen, Menedżera Projektu Europejskiej Karty.