„Prawdziwe historie” – kampania MetLife Amplico (wideo)
  • 1
  • 1
29.03.2011

„Prawdziwe historie” – kampania MetLife Amplico (wideo)

25 marca rozpoczęła się kampania promująca markę MetLife Amplico, pod którą działają w Polsce: Amplico Life, MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Amplico PTE oraz Amplico TFI. Koncept kreatywny polega na podkreśleniu zaangażowania, empatii i wrażliwości pracowników firmy – cechy te poświadczają klienci ubezpieczyciela.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Irena

13 lat temu

Bardzo przekonywująca reklama

Muszę przyznać, że jako osoba świadoma posiadania ubezpieczenia (mam emerytalną w ING), ta reklama bardzo do mnie przemówiła, pozostawiła wrażenie potrzeby posiadania polisy zdrowotnej...

Rozwiń komentarze

29 marca 2011

28 marca 2011