PR „Simsów” w rękach Telma Group Communications
  • 0
  • 1
2.08.2011

PR „Simsów” w rękach Telma Group Communications

Telma Group Communications rozszerza współpracę z firmą Electronic Arts Polska. Od sierpnia zajmuje się działaniami PR marki The Sims.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54862 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2011

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2011

Kampania „Nie łykaj jak pelikan” zachęca do uważnego czytania umów (wideo)

Akcja „Nie łykaj jak pelikan” jest skierowana do konsumentów podpisujących dokumenty o zobowiązaniach finansowych. Pelikan przestrzega nieostrożnych i nieczytających zapisów umów przed błędem, którego skutki mogą trwać jeszcze długie lata. W ramach akcji zostało udostępnione „Pogotowie Pelikana“, gdzie każdy może zgłosić się z nurtującym go pytaniem lub skorzystać z porad zawartych na stronie internetowej.

1 sierpnia 2011