0 1 0 0 0 12.07.2007Potyczki.pl – nowy rodzaj forum internetowegoPotyczki.pl to zupełnie nowy rodzaj forum internetowego skierowany do tych użytkowników, którzy lubią aktywnie i merytorycznie zabierać głos w interesujących ich sprawach.
0 1 0 0 0 12.07.2007Parostatkiem z ToffifeeTego lata na polskie plaże zawita parostatek Toffifee. Odpoczywających nad morzem wczasowiczów czeka mnóstwo atrakcji pod szyldem zabawy z Toffifee.
0 1 0 0 0 12.07.2007Interia.pl i Radio Eska przygotowała wspólną ofertę sprzedażyDziały sprzedaży portalu Interia.pl oraz Radia Eska przygotowały wspólną ofertę pakietów sponsorskich. Celem współpracy jest stworzenie spójnego, multimedialnego produktu reklamowego, opartego na nowych rozwiązaniach sponsoringowych. Poszerzenie oferty handlowej będzie stanowiło dodatkową wartość sprzedażową dla klientów.
0 1 0 0 0 12.07.2007Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z PTK Centertel oraz LU PolskaZ PTK Centertel Euro RSCG Sensors współpracuje w zakresie obsługi PR marki Orange. Agencja jest odpowiedzialna za bieżące działania komunikacyjne wokół sponsorowanych przez firmę wydarzeń w obszarze muzyki, sportu i filmu. Przykładami takiej współpracy są: zaangażowanie agencji w działania public relations wokół współpracy Orange i Ekstraklasy oraz wokół koncertu George'a Michaela na warszawskim Torze Wyścigów Konnych, który miał miejsce 11 lipca br.
0 1 0 0 0 12.07.2007„Letnie szaleństwo” w sklepach RealDo końca wakacji można zgłaszać do konkursu najciekawsze fotki swoich dzieci i wygrać dla nich zabawki, a dla siebie bony na zakupy w Realu.
0 1 0 0 0 12.07.2007Wakacyjna kampania prasowa No-SpyKampania prasowa leku przeciwbólowego No-Spa jest przedłużeniem kampanii telewizyjnej. Jednocześnie jej celem jest odświeżenie marki oraz zaprezentowanie czytelniczkom nowego opakowania.
0 1 0 0 0 12.07.2007Tele2 na billboardachOd 1 lipca Ströer przeprowadza kampanię outdoorową w oparciu o nośniki Super 18 - tym razem dla firmy telekomunikacyjnej Tele2.
0 1 0 0 0 12.07.2007Gaspol „Firmą Przyjazną Klientowi”Lider rynku gazu płynnego w Polsce, firma Gaspol S.A. została laureatem trzeciej edycji Ogólnopolskiego Programu Firma Przyjazna Klientowi, zorganizowanego przez Instytut Zarządzania, przy współpracy z firmą badawczą TNS OBOP oraz firmą Researcher by Call Center Poland. Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi otrzymują firmy, które realizują wyróżniające się programy zorientowane na stałe podnoszenie poziomu obsługi Klienta.
0 1 0 0 0 11.07.2007Ruszyła kampania „DHL – przesyłki tylko dla wymagających”Pod hasłem "DHL – przesyłki krajowe dla wymagających" DHL Express rozpoczął nową kampanię promującą usługi krajowe. Po raz pierwszy firma wykorzystała narzędzia marketingu wirusowego, a jej odbiorcami są przede wszystkim potencjalni klienci-internauci.
0 1 0 0 0 11.07.2007Interia.pl otwiera e-Kiosk z prasą cyfrowąInteria.pl wspólnie z firmą Digital Content uruchomiła serwis służący do kupowania i czytania prasy w formie elektronicznej. W e-kiosk.interia.pl znalazło się już prawie 50 tytułów, m.in.: Newsweek, Wprost, Forbes, Pomysł na dom, Men's Health, Super Volley, PC World Komputer i wiele innych.