Polskie gwiazdy w scenariuszach pisanych przez życie. Kampania Szlachetnej Paczki - Marketing przy Kawie
Polskie gwiazdy w scenariuszach pisanych przez życie. Kampania Szlachetnej Paczki
  • 0
  • 5
27.11.2015

Polskie gwiazdy w scenariuszach pisanych przez życie. Kampania Szlachetnej Paczki

Pogrążony w chorobie Piotr Adamczyk, wzruszony Jan Nowicki, przerażona Magdalena Schejbal – billboardy z tymi aktorami, promujące cykl filmów o biedzie, pojawiły się na ulicach w połowie listopada. Ale dramatyczne scenariusze nie są dziełem żadnego artysty. Napisało je samo życie. Głównym producentem akcji jest Szlachetna Paczka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2015

26 listopada 2015