Polowanie na VW Polo - Marketing przy Kawie
Polowanie na VW Polo
  • 0
  • 1
19.05.2005

Polowanie na VW Polo

Pod takim nietypowym hasłem przebiegała prezentacja prasowa nowego VW Polo, która odbyła się w dniach 16-18 maja w Klekotkach. Motywem przewodnim była zabawa słowem „Polo”, a zaproszeni dziennikarze własnoręcznie „polowali” na informacje. Ta aktywna formuła zastąpiła tradycyjną konferencję prasową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2005

Podsumowanie wyników kampanii alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!

Wyniki badań podsumowujących drugą edycję kampanii wykazały wysoki poziom jej rozpoznawalności wśród odbiorców i zwiększenie dezaprobaty społecznej dla sprzedaży alkoholu nieletnim. W rezultacie prowadzonych przez samorządy lokalne kontroli punktów sprzedaży, znacząco spadł odsetek sklepów sprzedających alkohol nieletnim. Zdecydowana większość badanych zadeklarowała poparcie dla włączenia się przemysłu piwowarskiego do działań ograniczających dostęp nieletnich do alkoholu.