Podsumowanie cross-promocji marek Candy i Coccodrillo
  • 0
  • 1
9.07.2008

Podsumowanie cross-promocji marek Candy i Coccodrillo

We wspólnej akcji promocyjnej obu marek wzięło udział ponad 5500 osób z całej Polski. Dzięki konkursowi, który był ściśle związany z działaniami promocyjno-edukacyjnymi, udało się zebrać ciekawe dane dotyczące preferencji klientów Coccodrillo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47083 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.07.2008

O czym Polki zapominają, idąc na plażę?

Wraz z sezonem urlopowym i upalnym latem miliony polskich konsumentek rozpoczęły marsz na plażę i opalanie w mocnych promieniach słońca. Tymczasem, jak pokazuje badanie „Kosmetyczka Polki”, aż 40% respondentek nie stosuje kosmetyków chroniących przed szkodliwym działaniem promieni UV. Najnowszy sondaż „Kosmetyczka Polki”, przeprowadzony przez agencję badawczą Inquiry, dostarcza interesujących danych na temat stosowania kosmetyków z filtrami ochrony przeciwsłonecznej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.07.2008

Lenovo oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Firma Lenovo poinformowała o oficjalnym podpisaniu umowy partnerskiej pomiędzy polskim odziałem firmy Lenovo a Polskim Związkiem Piłki Siatkowej oraz Profesjonalną Ligą Piłki Siatkowej. W ramach otwartej, partnerskiej umowy na wspieranie Polskiej Siatkówki, Lenovo zapewni Polskiemu Związkowi Piłki Siatkowej i Profesjonalnej Lidze Piłki Siatkowej najnowocześniejsze rozwiązania komputerowe, w tym 70 notebooków Lenovo ThinkPad T61 rocznie oraz cenne doświadczenie we wspieraniu globalnych inicjatyw sportowych.