Podnieś swoje marketingowe kwalifikacje – studiuj podyplomowo w WSE
  • 0
  • 1
14.09.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Podnieś swoje marketingowe kwalifikacje – studiuj podyplomowo w WSE

Opracowywanie kampanii marketingowej w Sieci, tworzenie własnego e-sklepu czy budowanie strategii PR dla realnego klienta – to tylko niektóre z praktycznych działań, jakie w ramach zajęć podejmują słuchacze studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
(Informacja promocyjna)

Wybierz rozwój

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera (WSE) zdaje sobie sprawę z roli, jaką odgrywa dziś systematyczne podnoszenie kwalifikacji oraz zdobywanie nowych umiejętności i doświadczeń. Dlatego też proponuje szeroką i urozmaiconą ofertę studiów podyplomowych.

W ofercie znajduje się ponad 20 kierunków. Są wśród nich kierunki świetnie oceniane i od lat goszczące w ofercie, ale również nowe, specjalistyczne propozycje. W ramach bloku tematycznego Marketing, social media & grafika WSE proponuje kierunki takie jak:

  • Menedżer e-commerce,
  • E-marketing,
  • Grafika reklamowa,
  • Nowy PR,
  • Marketing eventowo-wystawienniczy.

Analityka marketingowa – nowość

Nową propozycją w ofercie jest Analityka marketingowa. To kierunek przeznaczony dla osób pracujących w firmach lub agencjach i odpowiedzialnych za tworzenie, realizację i analizę działań marketingowych.

Celem tych studiów jest nie tylko zapoznanie słuchaczy z systemami pomiaru efektów działań rynkowych oraz uświadomienie im roli marketingu w firmie wobec zmieniających się warunków funkcjonowania. Mają one także nauczyć praktycznego wykorzystania narzędzi analitycznych, takich jak zaawansowany Excel, systemy CRM czy Google Analytics.

Kadra i praktyka

WSE w Krakowie stawia na aktywne metody kształcenia i praktyczny charakter studiów. Zajęcia wyposażają słuchaczy w cenne, często unikatowe umiejętności przydatne w pracy zawodowej oraz podnoszące wartość pracownika na rynku pracy.

Siłą studiów, oprócz praktycznego wymiaru, jest także kadra dydaktyczna. Zajęcia prowadzą tylko praktycy z branży, będący niejednokrotnie autorytetami w danej dziedzinie. Wykładowcy chętnie dzielą się ze słuchaczami swoją bogatą wiedzą, doświadczeniami, spostrzeżeniami oraz prezentują problemy, z jakimi zetknęli się w karierze zawodowej.

Wsparcie partnerów

Partnerami studiów są różne firmy i instytucje, które wspierają kształcenie w ramach poszczególnych kierunków. Są wśród nich m.in. Ideo Sp. z o.o., Extend Vision czy Shoper, dwukrotny laureat nagrody na najlepszą platformę sklepową.

O wartości studiów przekonują również sami opiekunowie kierunków. Na przykład opiekun Nowego PR-u, Łukasz Majewski, podkreśla niezwykle praktyczny aspekt tego kierunku:

– Tutaj od początku będziesz członkiem agencji PR-owej, która weźmie udział w przetargu dla prawdziwego klienta. Przejdziesz przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR: od narzędzi analitycznych, poprzez opracowanie optymalnego modelu działania, zapewniającego efektywne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, wybór sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań, aż po prezentację przed klientem. Warsztatowy aspekt programu pozwala słuchaczom przekuć wiedzę zdobywaną podczas studiów w praktyczne umiejętności zawodowe poszukiwane na rynku pracy.

Pełną ofertę studiów można poznać na www.podyplomowe.wse.krakow.pl.

(Informacja promocyjna)

14 września 2015

11 września 2015