Blokowanie reklam osiągnęło punkt krytyczny
  • 0
  • 1
11.09.2015

Blokowanie reklam osiągnęło punkt krytyczny

Internauci coraz częściej używają aplikacji do blokowania reklam. Trend ten nieustannie się nasila, a zdaniem Davida Moore’a, prezesa IAB Tech Lab oraz dyrektora WPP Digital, obecnie osiągnął punkt, w którym nie może być już dłużej ignorowany.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ahaha

9 lat temu

będę blokował reklamy bo są nachalne i jest ich za dużo

Panie Moore, jeśli nie podejmiecie żadnych działań ukrócających nachalność, ilość i inwazyjność reklam to nie otrzymacie dostępu do mojej percepcji i będę stosował blokowanie reklam. Najwyżej zrezygnuję z przeglądania danej strony i znajdę sobie inne źródło informacji. Czy to tak trudno zrozumieć ?

Rozwiń komentarze

11 września 2015