0 1 0 0 0 28.01.2015Finaliści Nagród Biznesu Sportowego Demes 2014Kapituła Nagród Biznesu Sportowego Demes, złożona z ekspertów w dziedzinie biznesu sportowego, wybrała finalistów 11. edycji tego konkursu. Wyniki zostaną ogłoszone 12 marca.
0 1 0 0 0 28.01.2015Burger King powierza budżet mediowy firmie VizeumOd stycznia strategią oraz planowaniem i zakupem mediów dla Burger Kinga w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii i Portugalii zajmuje się Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). Wartość budżetu szacowana jest na 74 mln euro.
0 1 0 0 0 28.01.2015Kalendarz „Seven Ways to Sin by Black 2015”Pycha, chciwość, nieczystość, zazdrość, łakomstwo, gniew i lenistwo – 7 grzechów głównych to motyw przewodni kalendarza Black Energy Drink. Projekt ma łączyć piękno kobiecego ciała z tym, co zakazane. Edycja na rok 2015 jest drugą przygotowaną przez markę.
0 1 0 0 0 28.01.2015Digital One obsługuje w Internecie markę Mola/TentoMetsa Tissue Poland wybrała w przetargu na międzynarodową obsługę marki Mola/Tento w Internecie agencję Digital One. Umowa o współpracy została podpisana na rok.
0 1 0 0 0 28.01.2015OS3 obroniła budżet reklamowy ING TFIPrzetarg ING Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych na kompleksową obsługę marketingową w 2015 r. wygrała agencja OS3. Będzie przygotowywać i realizować strategię komunikacji oraz działania kreatywne uwzględniające zintegrowane kampanie reklamowe.
0 1 0 0 0 28.01.2015Allegro udostępni markom przestrzeń zarezerwowaną do autopromocjiAllegro wprowadza ofertę reklamową, która obejmie przestrzeń dotąd zarezerwowaną do autopromocji. Początkowo będzie ona dostępna dla dużych i znanych marek, a następnie dla wszystkich partnerów serwisu.
0 2 0 0 0 28.01.2015W lecie kostki lodu, w zimie ciepły kubek – Costa Coffee działa w przestrzeni miejskiejCosta Coffee stawia w głównych punktach Warszawy 2,5-metrowy grzejący kubek. Działaniom w przestrzeni miejskiej towarzyszy dystrybucja promocyjnych voucherów do kawiarni marki.
0 1 0 0 0 28.01.2015Adobe finalizuje zakup serwisu FotoliaFirma Adobe zakończyła proces zakupu serwisu Fotolia, znajdującego się w prywatnych rękach. Teraz rozpoczną się prace nad integracją jego zasobów z Adobe Creative Cloud.
0 1 0 0 0 28.01.2015Ile kont w social media ma przeciętny internauta?Jedno konto na Facebooku. Być może po jednym na Twitterze i Instagramie. W celach zawodowych – konto na LinkedIn. Może też na Google+. A co ze Snapchatem, Tumblrem, Vine i Pinterestem? Liczbę kont przeciętnego internauty sprawdzono w badaniu GlobalWebIndex.
3 2 0 0 0 28.01.2015Ptak Edek poleca Transformer Booka T100 Asusa (wideo)Asus rozpoczął kampanię reklamową Transformer Booka T100. Bohaterem internetowych spotów jest ptak Edek.