Plus i Microsoft zachęcają do tworzenia spersonalizowanych trampek - Marketing przy Kawie
Plus i Microsoft zachęcają do tworzenia spersonalizowanych trampek
  • 0
  • 1
26.05.2014

Plus i Microsoft zachęcają do tworzenia spersonalizowanych trampek

26 maja wystartował konkurs „Trampkomania z Windows Phone” Plusa i Microsoftu. Nagrodą jest para trampek ze specjalnie wykonanym nadrukiem, który zwycięzca wybiera sam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2014

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2014

Marketing SMS oczami polskiego biznesu – badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”

91,4% firm uznało marketing SMS za skuteczny. Choć na ogół kampanie w tym kanale traktowane były jako narzędzie uzupełniające, to prawie 7 na 10 przedsiębiorstw, które po raz pierwszy z niego skorzystały, zadeklarowało, że w przyszłości jeszcze go użyje – wynika z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu” przygotowanego przez SerwerSMS.pl.