Plazma do zadań specjalnych
  • 0
  • 1
14.11.2007

Plazma do zadań specjalnych

Panasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował, że firma Trias jako pierwsza agencja eventowa w Polsce zakupiła ekran plazmowy Full HD Panasonic o przekątnej 103 cali. Imponującej wielkości ekran będzie idealnym elementem scenografii przy wydarzeniach specjalnych takich jak: imprezy plenerowe, gale, koncerty, czy widowiska, a także będzie służyć jako nośnik informacyjny podczas konferencji, szkoleń i ekspozycji targowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2007