Finał kampanii "Zrobione, Docenione, Wiele warte"
  • 0
  • 1
14.11.2007

Finał kampanii „Zrobione, Docenione, Wiele warte”

Uroczystość przyznania nagrody Diamentowej Szczotki, była częścią Kampanii „Zrobione, Docenione, Wiele warte…” i miała na celu wyróżnienie osób, które w sposób szczególny przyczyniły się do promowania świadomego podejścia do problematyki nieodpłatnej pracy domowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2007

Country Brand Index 2007 - Australia najsilniejszą marką świata

Polska wchodzi do elity krajów, które mogą się poszczycić najlepszą marką – wynika z Country Brand Index 2007, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę konsultingową wyspecjalizowaną w rozwoju marek FutureBrand i agencję public relations Weber Shandwick. Wśród 54 notowanych krajów świata znaleźliśmy się na 8 miejscu w kategorii „Wschodząca gwiazda”. Najlepsza markę na świecie zachowała Australia, a za nią znalazły się Stany Zjednoczone i Wielka Brytania.