Pharma Distribution Group w Grupie QAH
  • 0
  • 0
18.04.2017

Pharma Distribution Group w Grupie QAH

Grupa QAH wyspecjalizowana w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla rynku farmaceutycznego kupiła 51% udziałów w Pharma Distribution Group. Transakcję sfinalizowano 21 lutego.

Nowy podmiot w strukturach Grupy ma pozwolić na zaoferowanie klientom kompleksowego procesu tworzenia strategii produktów i docierania do farmaceutów.

Czasy, w których efekty działań marketingowych mierzono głównie kondycją brandu, odeszły do przeszłości. Klienci oczekują ścisłej korelacji pomiędzy inwestycjami w markę a sprzedażą tu i teraz. Rozumiemy to podejście i dzięki połączeniu z PDG uzupełniliśmy nasze kompetencje marketingowe o pogłębioną wiedzę o realiach rynku sprzedaży i dystrybucji aptecznej, wraz z rozbudowanymi możliwościami dotarcia z przekazem promocyjnym do farmaceutów – mówi Ewa Żelechowska, dyrektor strategii i sprzedaży QAH. 

Pierwsze oferty bazujące na nowych kompetencjach w ramach obu firm są już prezentowane klientom. Równolegle w agencji powołany został zespół strategiczno-koncepcyjny, w ramach którego powstają pomysły zagospodarowujące nowe możliwości. Każdy pomysł przechodzi wielopoziomową weryfikację, zanim zostanie przedstawiony klientowi.

QAH specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii marek i produktów farmaceutycznych. Agencja zrealizowała w 2016 r. ponad 50 kampanii, zapewniając dotarcie komunikacji do finalnego odbiorcy: lekarza, farmaceuty lub pielęgniarki.

PDG obsługuje sprzedaż do blisko 15 tys. aptek w całej Polsce. Wspiera klientów w zapewnianiu obecności ich produktów w aptekach. W 2016 r. pośredniczyła w sprzedaży produktów do aptek o wartości ponad 1,5 mld zł.

18 kwietnia 2017

Reklama
Reklama