0 1 0 0 0 12.04.2017PepsiCo z programem dla wschodzących marek skupionych wokół zdrowego odżywiania11 kwietnia firma PepsiCo ogłosiła program dla przedsiębiorców pod nazwą „Nutrition Greenhouse”. Ten inkubator przedsiębiorczości został stworzony z myślą o wspieraniu firm skupionych wokół zdrowego odżywiania, które wchodzą na rynek spożywczy.
0 4 0 0 1 12.04.2017Generacja e-sportu: Polska z najwyższym współczynnikiem wzrostu w EuropieZyski z e-sportu w Europie w 2018 r. osiągną ponad 345 mln dol. W Polsce liczba odbiorców e-sportu będzie rosnąć na poziomie około 29% rok do roku. To najlepszy wynik wśród wszystkich przebadanych krajów – pokazuje badanie przygotowane przez firmy PayPal i SuperData.
0 3 0 0 0 12.04.2017Agnieszka Radwańska ambasadorką marki LotosGrupa Lotos chce zwiększać rozpoznawalność swojej marki na świecie. Do objęcia funkcji swojej ambasadorki zaprosiła najlepszą polską tenisistkę, Agnieszkę Radwańską. W ramach współpracy zaplanowano m.in. działania z zakresu edukacji sportowej, skierowane do utalentowanej polskiej młodzieży.
0 1 0 0 0 12.04.2017Wprowadzanie w błąd opinii publicznej. Opinia Rady Etyki PR na temat ukrytej reklamy w mediachRady Etyki Public Relations wydała opinię na temat praktyk na rynku związanych m.in. z płatnymi formami reklamy podobnymi do advertoriali czy reklamy natywnej, ale bez informacji dla czytelnika, że jest to materiał promocyjny. Uznała je za szkodliwe społecznie.
0 1 0 0 0 12.04.2017United Airlines straciły 800 mln dol. po brutalnym obejściu się z pasażerem9 kwietnia amerykańskie linie lotnicze United Airlines brutalnie wyprosiły pasażera z pokładu samolotu wylatującego z Chicago. Wideo rejestrujące zajście szybko trafiło do Internetu, sprowadzając na firmę falę krytyki. Zareagowali też inwestorzy.
0 7 0 0 0 12.04.2017Answear z kampanią OOH skierowaną do kobietInternetowy sklep Answear.com prowadzi pierwszą w swojej historii kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Komunikacja ma przyciągnąć uwagę kobiet i zachęcić je do zakupu odważnych kreacji na wiosnę.
0 1 0 0 0 12.04.2017Kiedy hejter wywoła kryzys. Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie za kilka dniZdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą debatować o tym podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
0 1 0 0 0 12.04.2017Rozstrzygnięto przetarg na realizację kampanii „Czas na jabłka z Europy” w AfryceZwiązek Sadowników RP wybrał realizatorów kampanii europejskich jabłek w Algierii i Egipcie. Zwyciężyła oferta konsorcjum w składzie: Partner of Promotion oraz Global Marketing Connections.
0 1 0 0 0 11.04.2017Media DDB & Tribal łączy się z Digital ResolutionInternetowy dom mediowy Media DDB & Tribal integruje się z agencjami z Grupy OMD. Dołącza do marek internetowych takich jak Digital Resolution i Accuen. Na czele nowej struktury stanie Kamila Kownacka. Firma zmienia też logo – teraz będzie w nim widniał dopisek „powered by OMD Group”.
0 3 0 0 0 11.04.2017Stowarzyszenie Twoja Sprawa krytykuje reklamę Tigera Sex HunteraNa początku lutego na polskim rynku pojawiły się dwa nowe warianty napoju energetyzującego Tiger – Wall Street i Sex Hunter. Ten drugi wywołał protest Stowarzyszenia Twoja Sprawa.