1 3 0 0 0 16.01.2017Paul Pogba sygnuje nazwiskiem kolekcję Adidasa (wideo)Piłkarz Paul Pogba połączył siły z marką Adidas Football i sygnuje swoim nazwiskiem jedną z kolekcji. W jej skład wchodzą zarówno produkty piłkarskie, jak i te do użytku codziennego.
0 1 0 0 1 16.01.2017Hotpoint i Jamie Oliver rozpoczynają długoterminowe partnerstwo w regionie EMEA10 stycznia producent urządzeń gospodarstwa domowego Hotpoint i Grupa Jamie Oliver poinformowały o rozpoczęciu wieloletniej współpracy partnerskiej w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Działania będą koncentrować się wokół wątków troski o najbliższych oraz gotowania posiłków ze świeżych składników, nie zaś korzystania z gotowych dań.
2 1 0 0 0 16.01.2017Serwis Zaadoptuj Faceta znów wystawia mężczyzn jak produkty (wideo)W styczniu wystartowała kampania reklamowa serwisu randkowego Zaadoptuj Faceta. Marka poprzez działania pod hasłem „Produkty premium” chce wzmocnić swoją obecność na polskim rynku.
0 4 0 0 0 16.01.2017Piwo dla siebie, wino na prezent – badanie ARC Rynek i OpiniaTrzech na czterech pełnoletnich Polaków, kupując alkohol na własny użytek, wybiera piwo. Po alkohol sięga 82% z nas. Mężczyźni częściej niż kobiety kupują alkohol, przy czym najczęściej wybierają piwo i alkohole wysokoprocentowe, panie zaś wino – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 13.01.2017Billboard kaszlący na palaczy – pomysł szwedzkiej apteki (wideo)Przechodzień na placu Odenplan w Sztokholmie robi sobie sobie krótki przystanek na papierosa. Nagle z pobliskiego billboardu rozlega się gromki kaszel, który ściąga na palącego spojrzenia całej ulicy.
1 1 0 0 0 13.01.2017Kampania preparatu Climea Forte z Anną Korcz (wideo)9 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Climea Forte (Aflofarm), mającego niwelować skutki menopauzy. W akcji bierze udział Anna Korcz – aktorka znana m.in. z serialu „Na Wspólnej” oraz filmów takich jak „Ryś” czy „Ja wam pokażę!”.
1 1 0 0 0 13.01.2017Quixx Grip-Protect promowany jako tarcza ochronna przed wirusami przeziębienia (wideo)Berlin-Chemie wprowadza na rynek Quixx Grip-Protect. To produkt w postaci sprayu do nosa i tabletek do ssania, mający łagodzić objawy przeziębienia i skracać czas choroby.
1 1 0 0 0 13.01.2017Telewizyjna odsłona kampanii Antyradia „We mnie jest rock” (wideo)13 stycznia (w piątek) kampania wizerunkowa Antyradia wchodzi w swój drugi etap. To największa akcja reklamowa w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu jej zasięgu w 2014 r.
1 1 0 0 0 13.01.2017Link4 reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe (wideo)„Za meble spalone, schody zwęglone Link4 ci da...” – tak na melodię przeboju „Felicita” śpiewają Katarzyna Moś i zespół The Chance w spocie Link4. Tym razem jest to reklama ubezpieczeń mieszkaniowych.
0 1 0 0 0 13.01.2017Motorola Solutions w Krakowie z agencją PRUmacnianie wizerunku solidnego pracodawcy i wspieranie strategii komunikacyjnej marki – to główne założenia współpracy Motorola Solutions z PR Inspiration. W wyniku przetargu podpisana została umowa długoterminowej obsługi w zakresie employer brandingu.