Robert Górski opuszcza kiosk Orange. Marka odświeża format (wideo)
  • 1
  • 0
18.04.2017

Robert Górski opuszcza kiosk Orange. Marka odświeża format (wideo)

Orange odświeża format kreatywny promujący ofertę na kartę. Pierwszą okazją do prezentacji nowej koncepcji jest kampania informująca o nielimitowanych rozmowach ze wszystkimi sieciami za 25 zł miesięcznie. Działania będą realizowane w telewizji i radiu.

Kabareciarz Robert Górski wcielał się w rolę kioskarza od 2013 r. Po czterech latach opuszcza bezpowrotnie kiosk i nawiązuje bezpośredni kontakt z klientami.

W pierwszej odsłonie odświeżonego formatu zobaczymy go na planie filmu o polskiej noblistce. W humorystyczny sposób wdaje się on w interakcję z bohaterami produkcji.

30-sekundowy spot jest emitowany od 14 kwietnia w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsatu. Wersję radiową wyemitują m.in. rozgłośnie RMF FM i Radio Zet.

  • Kreacja: Publicis (Paweł Merecz, chief creatvie officer, Mateusz Gruca, copywriter, Karolina Niedzielska, art director, Magdalena Samek, account supervisor, Ksenia Wałek, account manager, Katarzyna Majewska, produkcja, Adam Miecznikowski, chief strategy officer, Łukasz Worobiej, senior strategic planner)
  • Produkcja: Lemon Films
  • Postprodukcja: Orka Film
  • Zakup mediów: Initiative Media
  • Orange reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska, senior brand manager, Szymon Biela, kierownik wydziału komunikacji B2C, Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej

18 kwietnia 2017

Reklama

13 kwietnia 2017

Reklama