Paweł Sala: „Świeże podejście do e-mail marketingu"
  • 0
  • 1
15.12.2011

Paweł Sala: „Świeże podejście do e-mail marketingu”

Czym jest e-mail marketing? Jak opracować własną strategię e-mail marketingową? Jak tanio i efektywnie budować swoją listę subskrybentów? Jak zarządzać swoją listą? Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

younike

12 lat temu

Mieszane uczucia

Przeczytałam książkę i mam mieszane uczucia - z jednej strony kilka przydatnych rad (np. jak niestandardowo zachęcać użytkowników do ściągania obrazków zawartych w wiadomościach), z drugiej strony... czuło się wszechobecne "fresh".
Książka jest też niedopracowana pod względem edytorskim, znalazłam sporo błędów interpunkcyjnych (i nie tylko takich).

Rozwiń komentarze

15 grudnia 2011